Köpek Aşı Takvimi

Köpek Aşı Takvimi anne sütünden kesilme yaşına, çocuğun sağlık durumuna bağlıdır.

Evimizin en sadık dostlarının en sık görülen ölümcül hastalıklara karşı korumanın en kesin yolu belirli aralıklarla aşılatmaktır. Bu
sayede dünyada en çok görülen bir çok hastalığa karşı yapay bağışıklık
geliştirilmiş olur. Veteriner Kliniğimizde köpekler için rutin olarak
önce iç ve dış parazit mücadelesi sonrasında Köpek Karma Aşısı, Bordetella Bronchiseptica (barınak hastalığı) Aşısı, Corona Virus Aşısı ve Kuduz Aşısıdır. Bu aşıların yapılmaması ilgili hastalığın bulaşma riskini göze almaktır.

Veteriner Kliniğimizde köpeklerimizin aşıları yapıldığında aşı karnesine işlenir
sonraki aşıların da bilgisayar sistemimizde randevuları açılır.
Çocuklarımızın aşı vaktinden bir gün önce kayıtlı cep telefonu
numaranıza mesaj alırsınız.

Yapılmasını tavsiye ettiğimiz kedi aşıları:

• İç Parazit Uygulaması (1.5 aylıktan itibaren her 3 ayda bir tekrarlanır.)
  • Dış Parazit Uygulaması (1.5 aylıktan itibaren her 3 ayda bir tekrarlanır.)
  • Köpek Karma Aşısı (2-6 ay aralığında 2 kez, sonraki her yıl birer kez tekrarlanır.)
  • Bordetella Bronchiseptica (barınak hastalığı) Aşısı (2-6 ay aralığında 2 kez, sonraki her yıl birer kez tekrarlanır.)
  • Corona Virüs Aşısı (2-6 ay aralığında 2 kez, sonraki her yıl birer kez tekrarlanır.)
  • Kuduz Aşısı (3 aylık yaştan sonra her yıl birer kez tekrarlanır.)
  • Zylexis (bağışıklık sistem kuvvetlendirme amacı ile hekim tavsiyesi üzerine uygulanır)
  • Mantar Aşısı (Tavsiye edilir. Yılda bir kez tekrarlandığında mantar enfeksiyonlarına karşı koruma sağlar.)